На изминалата вчера сбирка на организацията First Tuesday, провела се в клуб Carpe Diem, Барселона, посветена на оптимизацията на уеб страници в търсачките - SEO, Хавиер Касарес (Googlemania, OJObuscador), изрази мнението си, че разрастването и всеобхватността на социалните мрежи тип Facebook в бъдеще ще бъдат по-предпочитана отправна точка в търсенето на информация, отколкото класическите търсачки Google, Yahoo!, MSN. От една страна, пренаситеността от информация на обикновените търсачки отдавна започна да затруднява потребителите в процесите им на търсене, а от друга, анализирайки статистиката, се забелязва огромното количество време, което интернавтите прекарват в социалните мрежи. Facebook е феномен, който всички фирми трябва да вземат под внимание в процеса на позициониране на своята марка и изграждането на онлайн репутацията си.
Reseña del libro de «Márketing Turístico» de Philip Kotler
Преди 4 седмици
Няма коментари:
Публикуване на коментар