Какво е Буена Онда?

3.29.2009

За Видеомаркетинга


Не е тайна за никого, че на второ място сред търсачките на туристически дестинации след цар Google е друг член на фамилията и това е Youtube. Навиците на хората се променят и те все повече предпочитат да визуализират всичко на екрана.
Какво прави впечатление?
Корпоративните видео спотове и натрапчивият брандинг си съперничат с нискобюджетни аматьорски клипове за по-предни позиции в търсачката.
Кой е победителят от спора?
Потребителските материали се радват на значително по-голяма аудитория и по-голямо доверие от страна на интернавтите. Виралността и контролът при тях е необхватно голям. Някой са екстремно провокативни, но именно тази провокативност привлича интерес (Extended Stay Hotels с над 2 млн. прегледа, *ПРОВОКИРА!!!*). Други блестят с креативността си и привличат вниманието. Много от големите мултинационални компании именно след като са пострадали от това явление (виралността) решават да го превърнат в свое оръжие. Лека полека логата на Хилтън, Мариот, Интерконтинентал, Акор изчезват и са заменени от креативни персонажи и техните преживявания в хотелите. Същото важи не само за големите хотелски вериги, а за дестинациите и за всички други обекти свързани с туристическата индустрия. Историйките, които преживяват туристите се оказват добра реклама за туристическия бизнес и значително по-икономична. Вслушването в клиентите е пътят на адаптация към новите тенденции. За повече информация за примерни кампании и как се изгражда ефективна видеомаркетинг кампания: min4ev@hotmail.com

Няма коментари:

Публикуване на коментар