Какво е Буена Онда?

12.01.2009

За Bluetooth маркетинга


В Европа почти 90% от населението разполага с мобилен телефон, а от тях 70% имат bluetooth устройство, което позволява безжична връзка в близост до други подобни устройства. Така се ражда понятието за "маркетинг на близостта"- един нов метод, който предпоставя за ефективна реклама за основните и допълнителните туристически услуги.

Големият плюс на този метод е изключително точния фокус върху дадена целева група и малкия разход на средства. Помага за по-голяма лоялност от страна на клиентите и тяхното превръщане в редовни. Нито за туриста, нито за хотелиера има разход, тъй като се ползват ниски честоти, които нямат общо с мобилните оператори.

Пример за употреба на такава рекламна кампания в хотелиерството е използването и, за да се предложат различни допълнителни услуги или събития, от които може да се възползва един турист. Например да посети фитнес залата или пък дневния бар, в който има определена промоция. Да бъде информиран за намаленията в даден ресторант или пък за happy hour в бара.
От друга страна този метод на комуникация не е натрапчив и не дразни с рекламното си съдържание, тъй като туристът сам решава дали да приеме съобщението от Блутуут вълните.
Това е един модерен и евтин начин да насочиш клиента, на там на където би желал.



Няма коментари:

Публикуване на коментар