Преди седмица публикувах пост в e-distribution.es, блогът на i-turismo.es като целта беше да дадем малко повече яснота около SEM (search engine marketing), наричан още PPC(pay per click) или просто платените рекламни кампании на Google и да изтъкнем потентността на всеки хотелиер пред тази на големи интернет дистрибуционни системи (booking.com,expedia.com). Поводът да пиша и тук е, че днес постът ми беше публикуван в най-авторитетното интернет издание за новини и технологии в туризма в Испания (hosteltur.com). В рубриката пост на деня (post del dia) видях моя пост и това е голяма чест, за която искам да благодаря на Hosteltur. Публикацията е направена във форма на интервю, в която с колегата Дани Стоун обясняваме силата на SEM. В следващите дни ще преведа и самата публикация. На испански може да бъде видяна тук.
Какво е Буена Онда?
5.20.2009
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
Няма коментари:
Публикуване на коментар